سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خرید کاندوم | خرید اسپری تاخیری | خرید ژل تاخیری | فروشگاه اینترنتی بوبوریم

با دانلود اپلیکیشن بوبوریم می توانید به خرید کاندوم و خرید اسپری تاخیری و خرید ژل تاخیری و خرید کاندوم تاخیری به همراه بسته بندی محرمانه و ارسال رایگان و همینطور خرید ژل لوبریکانت بپردازید.

خرید کاندوم | خرید اسپری تاخیری | خرید ژل تاخیری | فروشگاه اینترنتی بوبوریم

۲۹۵ بازديد

سایت فروشگاه اینترنتی بوبوریم مانند مغازه ای است که به صورت 24 ساعته باز بوده و درخدمت مشتریان و بازدید کنندگان برای خرید کاندوم و خرید محصولات زناشویی می باشد.

فروشگاه بوبوریم اپلیکیشنی برای دستگاه های اندرویید و آیفون ( iOS ) طراحی کرده است که با استفاده از اپلیکیشن بوبوریم می توانید همیشه و در همه جا به محض نیاز به خرید اسپری تاخیری , خرید کاندوم , خرید کاندوم فضایی , خرید کاندوم عروسکی و خرید کاندوم تاخیری و کلیه محصولات زناشویی اعم از خرید ژل تاخیری و خرید اسپری و خرید ژل اقدام نمایید.

بوبوریم تمامی سفارش های مشتریانش را تا نهایت 2 ساعت بعد به دستشان می رساند.

ممکن است برای بعضی ها سوال پیش بیاد که ما نمی خوایم کسب متوجه خریدمان شود! در جواب باید بگوییم فروشگاه اینترنتی بوبوریم تمامی سفارشات را به صورت کاملا محرمانه ارسال می نماید و هزینه ارسال هم رایگان می باشد; پس نگران این موضوع هم نباشید.

یکی از مزایای دیگر بوبوریم قیمت مناسب محصولات کاندوم و اسپری و ژل آن می باشد که از قیمت داروخانه ها هم پایین تر می باشد و تنوع محصولات مانند انواع کاندوم و اسپری تاخیری و ژل تاخیری در آن بالا می باشد.

 

خلاصه که اپلیکیشن بوبوریم رو می تونید همین حالا از سیب اپ برای گوشی های آیفون و از گوگل پلاس برای گوشی های اندرویید دانلود نمایید.



 

اپلیکیشن بوبوریم

 

 

 

* خریدش از تو , تضمین رابطش از من *

 

دوستدار شما فروشگاه اینترنتی بوبوریم

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.